הפוך חלק מתוכנית האב של אוניברסיטת ליברטי – על החזון של פאלוואל

Reading Time: 2 minutes

החזון לאוניברסיטת ליברטי

אוניברסיטת ליברטי תהפוך את החזון הזה למציאות בתוך עָשׂוֹר. האוניברסיטה הנוצרית הייחודית הזו, תכשיר את המנהיגים העתידיים של אמריקה.
תוכנית העבודה שלנו ל -25 השנים הבאות, שנה קוראת להכשרה נוצרית פונדמנטליסטית בקנה מידה מלא, עם 50,000 סטודנטים בתואר ראשון בקמפוס  בגודל של 4,400 דונם שנקרא Liberty. אנו נכשיר את העיתונאים, הפוליטיקאים של מחר,אנשי חינוך, מטיפים, אנשי עסקים , מדענים, עורכי דין, מהנדסים,רופאים, ושאר 
אנשי מקצוע. לכל ייעוד נפעל על מנת להכשיר את הדור העתידי שחייבים לחדור לחברה נוצרים מאמינים ואנשים צעירים שאוהבים את אמריקה. כבר עכשיו, אוניברסיטת ליברטי, היא המוסד הצמיחה המהירה ביותר באמריקה." וממשיכים לגבי חזון ההתפשטות של הבוגרים: "עד שנת 2000, נפעל כי 5000 כנסיות יוקמו או ישודרגו ע"י הבוגרים שלנו, כאשר כבר כעת כ -700 בוגרים שלנו בונים את הכנסיות הכובשות ביותר. הסטודנטים מנצלים את ארבע השנים שלהם באוניברסיטה בכדי לממש את החזון שלהם להקמת מטה שליחות לרשת הגלובלית שלנו. כ – 5000 בתי ספר נוצרים יוקמו בצפון אמריקה כאשר הבוגרים שלנו יהיו אחראים על חינוך דור הבנים והבנות הבא של אמריקה. הקמנו רשת פרסום והפצה נוצרית קונסרבטיבית, המגיעה למילוני אמריקאים. אנחנו מפרסמים עיתונים, ספרים,דו"חות ושאר חומרים לאנשים בכל מקום. אנו פועלים להפיץ את הבשורה באמצעות אמצעי התקשורת. נכון לעכשיו, השעה "אולד טיים גוספל" נצפת ב – 392 תחנות טלוויזיה. אנו עובדים על הקמת טלוויזיה לווינית שמייצגת 230 מליון אמריקאים. אנחנו מחנכים, מלמדים ומכשירים 25 מיליון אקטיביסטים פולטים. כאזרחים פרטיים, הקמנו ארגון שלו 50 יו"ר תאים בכל המדינות ומליוני אמריקאים המחויבים לשפיות מוראלית. אנו פועלים לרשום מצביעים ולהעיר את הענק הדתי קונסרבטיבי לצאת ולהשפיע במסגרת המחויבות האזרחית שלהם.


  1.  The Fundamentalist Journal, Volume 3, Number 7 (1984). 1984.  Page 25. Available at: https://digitalcommons.liberty.edu/cgi/viewcontent.cgi?article=1000&context=fun_84  , Accessed at November, 9, 2020
68

אודות קובי ברדה

ד"ר קובי ברדה הוא מומחה להיסטוריה פוליטית אמריקאית וליחסים בינלאומיים, וחוקר בכיר בחממת חיפה לחקר דתות של אוניברסיטת חיפה, ובעל הפודקאסט "אמריקה בייבי".